Η διαφημιστική καμπάνια των ακίνητων μας για το 2024
Ξεκινήσαμε πέρσι, όταν ανανεώσαμε το site μας, να σας ενημερώνουμε για το που διαφημίζουμε τα ακίνητα σας και συνεχίζουμε για να είσαστε πάντα ενημερωμένοι.
Αν καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο ένα από τα πράγματα που θα σας ρωτήσει η γραμματεία μας θα είναι το «που μας βρήκατε». Είναι το εργαλείο με το οποίο κάνουμε μηνιαία στατιστική έρευνα για το ποια portals αποδίδουν περισσότερο για κάθε είδος ακινήτου. Σ αυτή τη στατιστική βασιζόμαστε και βάσει αυτής της στατιστικής μοιράζουμε το ετήσιο διαφημιστικό μας μπάτζετ.
Για το 2024 το διαφημιστικό μας μπάτζετ θα κατανεμηθεί, σύμφωνα με τη σειρά απόδοσης των Μέσων κατά τη διάρκεια του 2023, ως εξής:
- Instagram video, reels, carousel, posts & stories: Ήταν το νούμερο ένα εργαλείο μας για πωλήσεις και μισθώσεις ακινήτων σε πελάτες εσωτερικού και εξωτερικού. Αν δεν μας ακολουθείτε μέχρι σήμερα κάντε το τώρα: instagram.com/epsilonteam.1
- James edition: Το μεγαλύτερο portal luxury ακινήτων και όχι μόνο, στον κόσμο. Στο συγκεκριμένο portal, περίπου το 35% των επισκεπτών των δικών μας ακινήτων είναι Έλληνες, το 30% Ευρωπαίοι, το 20% Αμερικανοί, το 8% Αυστραλοί και το υπόλοιπο ποσοστό είναι διαμοιρασμένο σε Ασία και Αφρική.
Για να καταλάβετε περίπου πως κατανέμεται το κοινό που παρακολουθεί το συγκεκριμένο portal δείτε τα στατιστικά ενός ακινήτου εντός Αττικής το οποίο βάλαμε σε διαφήμιση στο james edition την περασμένη εβδομάδα και κοστίζει 2.950.000€.
- Spitogatos.gr, tospiti mou.gr, spiti 24.gr: Και τα τρία αυτά portals ανήκουν στην ίδια πολυεθνική εταιρεία και λειτουργούν και στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Ειδικά το spitimou.gr λειτουργεί πολύ στην Αγγλία και στην Ελβετία. Ωστόσο δεν είναι δυνατόν να δημοσιεύσεις χωριστά στο κάθε ένα. Ακίνητο που δεν δημοσιεύεται στο Spitogatos.gr δεν είναι δυνατόν να δημοσιευθεί στα άλλα δυο.
- Google my business: Πάρα πολύ καλή απόδοση όλο το 2022.
- YouTube: Με οπτικό υλικό από ωραία ακίνητα φέρνει σημαντικές ζητήσεις από διάφορες χώρες.
- XE: Αποδοτική στα φθηνά και πολύ φθηνά ακίνητα.
- Linkedin: Για ειδικά ακίνητα, κυρίως εμπορικά και ακίνητα απόδοσης.
- TikTok: Το μέσον ωριμάζει σιγά σιγά στην Ελληνική αγορά. Κατάλληλο για βίντεο επεξήγησης και χρήσιμων tips. Η πληρωμένη διαφήμιση του προφίλ μας, δεν απέδωσε το 2023, ωστόσο δεδομένου ότι το μέσον είναι ανερχόμενο και διαφημίζονται μεγάλα Αμερικανικά μεσιτικά γραφεία, ευελπιστούμε ότι σύντομα θα αποδώσει και στη χώρα μας και το τροφοδοτούμε με υλικό.
- E-akinita: Ένα portal που θα έπρεπε να μονοπωλεί το ενδιαφέρον των Ελλήνων αγοραστών δεδομένου ότι δημοσιεύουν μόνο νόμιμοι μεσίτες και μέλη του συλλόγου Μεσιτών Αττικής Αθηνών. Είναι το μόνο portal στο οποίο είναι σίγουρο ότι δεν θα συναντήσετε διαφήμιση απατεώνων και δεν κινδυνεύετε να σας εξαπατήσουν, δεδομένου ότι όλα τα μέλη είναι πιστοποιημένα από τον Σύλλογο. Δεν προσφέρει πληρωμένες διαφημίσεις, είναι όμως ένα σίγουρο μέσον για τους πωλητές και τους αγοραστές, υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι ο μεσίτης στον οποίο αναθέτουν το ακίνητο τους ή την ζήτηση τους, είναι μέλος του Συλλόγου.
- Facebook: Πολύ μικρή απόδοση των πληρωμένων διαφημίσεων, αλλά λόγω του ότι είναι παραδοσιακό πλέον SOCIAL MEDIA θα συνεχίσουμε να διαφημιζόμαστε. Είναι η ίδια εταιρεία με το Instagram, αλλά η διαφορά απόδοσης των πληρωμένων διαφημίσεων στον τομέα των luxury ακινήτων είναι τεράστια.
- Σημαντικό ρόλο στις πωλήσεις μας παίζουν και τα newsletters που αποστέλλουμε στους πελάτες μας περίπου κάθε δυο μήνες. Μπορεί να μην αγοράζουν τα συγκεκριμένα ακίνητα που προβάλλονται στο newsletter κάθε φορά, είναι όμως μια καλή ευκαιρία να θυμηθούν όλοι να επισκεφθούν την ιστοσελίδα μας και να επικοινωνήσουν μαζί μας αναζητώντας ότι έχουν ανάγκη κάθε φορά.
ΤΟ 2024 ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΕΚ ΝΕΟΥ:
- Το Ferimmo που απευθύνεται στην Γερμανική αγορά: Το είχαμε δοκιμάσει και πάλι το 2022 ωστόσο τότε δεν είχε αποδώσει, είτε γιατί ήταν νέο portal, είτε γιατί δεν είχαμε βάλει τα σωστά ακίνητα. To πιο σημαντικό στην προώθηση ενός ακινήτου είναι η σωστή τοποθέτηση στα portal αναλόγως του κοινού που τα επισκέπτεται και αυτό είναι κάτι που μας το προσφέρουν τα στατιστικά τους στοιχεία.
- Την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ – BLUE PAGES: Για πολλά χρόνια διαφημιζόμασταν στις μπλε σελίδες της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ, ωστόσο μετά το 2020 που τα διαδικτυακά μέσα απέδιδαν εξαιρετικά αποτελέσματα την εγκαταλείψαμε. Ένας ακόμα λόγος που σταματήσαμε να διαφημιζόμαστε στο έντυπο ήταν οι προθεσμίες αποστολής των αγγελιών αλλά και η έλλειψη στατιστικών στοιχείων. Τώρα πλέον οι δημοσιεύσεις στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉ γίνονται ηλεκτρονικά μέσω του SPITOGATOS που είναι ίσως το αρτιότερο τεχνολογικά portal, δεδομένου ότι ανήκει σε Αμερικανική Πολυεθνική και έτσι αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε εκ νέου. Αυτό που σίγουρα θα καλύψει είναι τους μεγαλύτερους σε ηλικία αγοραστές και μισθωτές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τα ηλεκτρονικά Μέσα.
- Το MER ET DEMEUR: Γαλλικό portal που ασχολείται κατά κύριο λόγο με παραθαλάσσια ακίνητα. Δεν έχουμε στατιστικά, ξεκινήσαμε στο τέλος Νοεμβρίου του 2023, ως εκ τούτου δεν μπορούμε να σας ενημερώσουμε για το τι και πως λειτουργεί. Όμως αποφασίσαμε να το δοκιμάσουμε αν και μεσίτες Αττικής για τα λίγα αλλά εκλεκτά παραθαλάσσια που διαχειριζόμαστε.
Ωστόσο πάντα και πάνω από όλα, η αποδοτικότερη διαφήμιση είναι η φήμη μας, οι καινοτόμες υπηρεσίες μας όπως το Epsilon research, το ΤΣΕΚ του Τειρεσία, η μόνιμη νομική μας στήριξη από το εξειδικευμένο σε αγοραπωλησίες δικηγορικό γραφείο "Π. Λιάρτης - Σ. Νικηφοράκης & Συνεργάτες", το blog μας PROPERTISTAS.COM και η αληθινή και professional αντιμετώπιση των πελατών μας, τα 14 χρόνια που δραστηριοποιούμαστε στον χώρο.